Welkom op de site van

,,De Vrolijke Vliegvisser”

Vlieg Vis Groep Stedebroec

* Als ,,De Vrolijke Vliegvissers” stellen wij ons ten doel om het Vliegvissen voor een ieder bereikbaar te maken tegen zo laag mogelijke kosten en zoveel mogelijk activiteiten. Dit d.m.v. huidige en nieuwe leden bekendheid te geven van het vliegvissen met de kennis die binnen de vereniging aanwezig is, laagdrempelig is een motto van onze vereniging.

* Wij bestaan sinds 2002 en zijn onderdeel van onze moeder vereniging ,,De Vrolijke Visser”.

* We zijn een kleine vereniging met +/- 30 leden op dit moment.

* ,,De Vrolijke Vliegvisser” is natuurlijk lid van de landelijke ,,Vereniging Nederlandse Vliegvissers”.

* We maken, via de moedervereniging, gebruik van het vereniging gebouw Pampus waar we al onze binnenhuis activiteiten houden.

* Ook gaan leden jaarlijks enkele keren naar Duitsland waarbij de rivieren de Kyll en de Rur ons favoriete viswater is. Ons doel is om de leden bekendheid te geven met het vissen op stromend water, wat bij ons in de buurt niet aanwezig is, om ook de leden te enthousiasmeren en om op andere manieren te leren vissen.